sobota, 16 listopada 2013

Zawieszamy ;C

Cóż, prędzej czy później by do tego doszło. Potwierdza to nasze opóźnianie się z rozdziałem...Niestety, szkoła robi swoje. W III gimnazjum obie chcemy się teraz bardziej przyłożyć do nauki aby mieć jak największe szanse do dostania się do dobrej szkoły średniej. Ja planuję technikum informatyczne lub mechaniczne. W przypadku pierwszego, muszę nieźle się przyłożyć do matematyki....
Ale koniec już na ten temat. Mam nadzieję, że w dłuższe weekendy, uda nam się z Zawirowaną coś napisać.
Przepraszamy i pozdrawiamy.
;)

1 komentarz:

  1. Nie dziwię się Wam, też mam dużo nauki. Chodź jestem o rok młodsza (2 gim.) Ja mam zamiar iść na medycynę XD więc też mam sporo do zrobienia, na szczęście mam mamę która jest nauczycielką biologii więc mi pomaga... + jeszcze muszę się przygotowywać do 2 etapu z olimpiady i robię sobie testy maturalne. Rodzice mi mówią: 'Idź zdawać maturę zamiast swojej kuzynki' Hah... Sama ledwo daję radę pogodzić normalną naukę, naukę na olimpiadę i pisanie blogów. Wiem jakie to jest trudne.
    Będę cierpliwie wyczekiwać następnego rozdziału :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń